Account Support medewerker

Wij zijn Van der Meulen, de Meesterbakkers. Sinds 1910 maken we specialistische Toast producten. Deze leveren we met veel trots aan onze nationale en internationale klanten. Internationaal gaat het om meer dan 30 landen! We hebben de ambitie om (inter)nationaal nog verder door te groeien. Wil jij hieraan bijdragen en onze klanttevredenheid verder verbeteren als bakker van die heerlijke Melba Toastjes? Dan maken we graag kennis met jou!

Account Support medewerker

(In overleg 28 tot 36 uur per week)

Wat ga je doen?

Van der Meulen opereert in de dynamische en professionele FMCG-omgeving en werkt samen met diverse grote namen in de Retail industrie op nationaal – en internationaal niveau. Hierbij past een eigentijds, strak ingerichte Account Support afdeling die operationele invulling geeft aan het dagelijkse accountmanagement proces. Het supportteam bestaat uit een
Teamlead en 2 andere medewerkers accountsupport. 

Als Account Support medewerker ben je operationeel het eerste aanspreekpunt voor de klant. Daarnaast ben je de centrale spil binnen de organisatie waar alle commerciële informatie samenkomt. Met de salesmanager Benelux zul je dagelijks in contact staan met onze klanten met betrekking tot account ondersteuning etc. Je bent dus een belangrijke schakel in het klantcontact.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Sales Support; Analyseren van verkoopcijfers, promoties, bestelgedrag, e.d. Interne afdelingen tijdig voorzien van actuele informatie (productieplanning, verkoop, QA/QC) Online prijsmetingen bijhouden en samples versturen.
  • Projectbegeleiding Private Label; Verpakkingstrajecten begeleiden (folies, SRP’s, artwork design, prepress, drukker), productspecificaties laten opmaken, invullen klantportals beheer. GS1 DAS, correspondentie met de klant (retailer, distributeurs)
  • Commerciële administratie; Stamdatabeheer, Beheer contracten, Beheer promotionele budgetten en commissies, Beheer en bewaken jaarkalender en –cyclus (tenders, jaargesprekken, contracten), Dossiers klanten up-to-date houden.

Profiel

  • HBO werk- en denkniveau en affiniteit met FMCG en/ of food is een pré. Deze functie is een mooie volgende carrièrestap (ten minste 2-3 jaar relevante werkervaring). Beschikt aantoonbaar over een commerciële ervaring bij service georiënteerde onderneming;
  • Goed gestructureerd, accuraat, procesmatig aangelegd, verbindend, resultaat gericht en ondernemend.
  • Proactief, zoekt afstemming met andere afdelingen binnen de organisatie en voorziet hen van de juiste informatie;
  • Affiniteit en ervaring met de inrichting en optimalisatie van ERP-software, bij voorkeur bekend met Exact Globe en ruime ervaring met MS-Office.

Wij bieden

Een aanstelling bij een dynamisch bedrijf in ontwikkeling met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie over de functie kun je bellen met Koen Riebeek, Team lead Accountsupport,  06-55701568.  Reageren voor 10 maart 2025.

Ben je enthousiast?
Mail dan je CV en motivatie naar k.riebeek@meulenholland.nl

Solliciteer direct
3mfy4sdxun3n44w6p9jmknmkq3gg666adsgzpkadkp4qsmjqpj9awpibioqs8533ruyq5gm62z67fhpvny4gmj7tkinp9h69jxw